close


Hindi Ko Kaya - Josh Santana   無意間聽到的一首感傷的歌 

 

無謂的掙扎 卡夫卡主角的無奈與恐慌 像隻逃竄的候鳥逃不過冷冽的侵襲

不用回去 只需向前走 保留太多才會造成現在的窘境

你是 我也是 我曾經什麼都噗 但你只是一味看著 現在我累了 能不能讓我安靜一下

短訊的意義深遠 雖然用字遣詞簡單。想過後 是我太小題大做 對自己打個叉...

別隱瞞 別多問 適可而止 時候到自會傾瀉出內心的感覺

浪上的自適在於沒有人會多問為什麼。

Now I can't spend my life standing by.

Cause even when I miss you, you're still not missing me.

 

Nice Song!!

 

------------------------
Back to the end, the final chapter on hands.

Even when you say a word in the end, you're still don't understand.

What you think are always secret to them, then the destination will comes to the end.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Forwardream 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()